Teman-teman

Wednesday, August 05, 2009

Percaya Atau Tidak

Aku menerima email dari seorang kawan yang bertanya betul ke gambar ini. Aku sendiri nak kata betul tak berani sebab zaman sekarang ialah zaman sains dan teknologi. Super impose dibuat seakan real. Bagiku makhluk macam inilah yang aku ceritakan mengenai benda yang aku jumpa sewaktu kerumah anak saudaraku. Seorang perempuan membongkok sambil memerhati seorang bercakap. Cuma yang aku lihat seorang perempuan dan ini sah seorang lelaki. Kalian boleh lihat dan buat penilaian sendiri. Nak kata betul pun boleh. Tipu pun boleh. Layan saja le

Bayangan pertama sebelah kanan



Bayangan kedua. Lembaga sedang membongkok memerhati.

8 comments:

bearcat said...

mcm "fake".

AzMas said...

salam..
makhluk itu hanya muncul dengan pakaian putih aje ke?

pulasan007 said...

kalo guna filem boleh la kata ada kemungkinan...tp gambo ni dlm bentuk digital ah...mmg tolak terang-terangan.huhu

scr said...
This comment has been removed by the author.
scr said...

ades...terkejut beta....ingatkan asap menda...huhu..rasa cam tipu..tp still sentap gak ar...hahaha...nk tgk pun...pandang serong jer...haha...dahsyat tol pakjang dok nmpk selalu camtuh...ades....

bearcat said...

Hahaha cuba tengok betul2...gambar pertama kusyen kat bawah tu kedudukan serong.
Gambar kedua kusyen dah beralih tempat sebab nak bagi ruang "hantu" nak berdiri.

Apada.....

ARIFF BUDIMAN said...

Salam semua...Dasyat. Pakar-pakar ilmu photography hebat-hebat. G dasyat punya pemerhatian. Ilmu dalam ni

edan coba said...

voley cayer ker?
huuuuuuuuuuu..
seram gak ler!!

Hai slm kenalan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...