Teman-teman

Sunday, January 15, 2012

Roti Jala

Dalam ceritaku yang lepas tentang buah ciku isteriku telah berjanji yang dia akan buat roti jala dan kuah durian untukku. lain yang dirancang lain pula yang terjadi. Aku menerima panggilan darim kakak ipar. katanya kalau nak roti jala dan kuah durian datanglah ambil di rumah ibu mertua,. Macam tahu-tahu keinginan aku. Dalam perjalanan ketempat kerja, aku singgah untuk mengambil bekalan untuk makan malamku. Sedap sungguh roti jala. Berselera sekali aku makan. Kuah yang tak habis aku simpan untuk di panaskan dalam microvawe untuk di cicah dengan roti.



4 comments:

MaryaYusof said...

Salam En Ariff,
Sedapnye roti jala tu ;)
Saya nak mintak tolong... boleh tak sy nak resepi roti canai... isteri en ariff pandai buat, boleh tak tunjuk 1 persatu caranya ;)
Saya dah byk kali cuba tp xpernah menjadi :(
Maklumlah tinggal di perantauan ni semua nak kena buat sendri... teringin sgt nak mkn... klau x menyusahkan... boleh tak tunaikan hajat sy ni :)

Ariff Budiman said...

MaryaYusof..Insyaallah akan saya usahakan ya

MaYa MustWany said...

roti jala?hihihi
family makan except me.hahah..macam biasa.

Ariff Budiman said...

MaYa MustWany...Ia mengikut citarasa masing2 ya. Tapi sedap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...