Teman-teman

Thursday, March 28, 2013

Gambar - Gambar Keindahan

Hari ini aku hendak paparkan gambar yang di ambil ketika dalam perjalanan pergi dan pulang dari tempat aku bertugas. Sayang kalau tak di simpan di sini. jadi pembaca lihat saja ler. itulah tanda-tanda kebesaran Allah.









4 comments:

Thirah said...

cantik2...cantik betul..trah duk kat sini pun selalu nampak yang cantik tapi tak dapat nak abadikan kecantikan ciptaan Allah itu..:)

Ariff Budiman said...

Thirah...Tak apa. Kita abadikan di dalam hati dengan berkata subhanallah dan terus memuji Allah. Itu pun dah cukup.

MaYa MustWany said...

SubhanaAllah..cantiknya..best n tenang je kan

Ariff Budiman said...

MaYa MustWany...Betul..Bila kita lihat kembali terasa berbaloi kita mengambil gambarnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...