Teman-teman

Wednesday, October 24, 2012

Riadah Sorang Diri

Hari ni aku berpeluang ronda menaiki bukit di belakang rumah ibuku. Ketika kecil inilah tempat aku dan rakan-rakan bermain. Tempat yang di kenali dengan nama Sungai Tok Keramat. Hari ini aku keseorangan meronda mengambil gambar. Inilah hasilnya










Akhirnya inilah yang aku dapat. Hujan lebat di atas bukit. Baju hujan tak bawa. Tunggu ler ihsan depan pintu rumah menanti pintu di buka

7 comments:

pB said...

jaga jaga


takut demam pula lepas nie

Ariff Budiman said...

pB...Dah demam pun. Muntah2, pening. Alhamdulillah dah baik

mek yusz said...

bestnya ada tmpt cmtu..

Marina Monroe @Nanie said...

Salam Ariff,

Cantik betul Sungai Tok Keramat.

Wah, ambil ker tidak bunga kantan tu?
sedap buat laksa.

Kesian basah kuyup melayan hobby.

Ariff Budiman said...

mek yusz...Memang best sebab rumah berdekatan

Ariff Budiman said...

marinaMonroe@Nanie....Bunga kantan tu mungkin ada yang menanamnya. Saya tak ambil. Time nak balik ler hujan lebat

Mrs.Izi said...

cantikla sungai tu.hehe.siannya x bawak baju hujan.terus basah kuyup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...