Teman-teman

Monday, July 20, 2009

Kursus Lagi

Esok 21 Julai, aku akan ke Bangi lagi selama 4 hari untuk kursusku yang kedua. Aku dah booking bilik yang sama. Kata penjaga kalau ada en dapatlah bilik tu. Katanya lagi, " Apa yang encik minat sangat dengan bilik tu. Ramai yang menolaknya ". Aku jawab entah saja.

Aku beritahu kepada rakanku Khor. Katanya, " Lu pandai la mau tengok perempuan cantik lagi ".
Aku tertawa sebab memang itu niatku. Aku ceritakan peristiwa lalu kepada isteriku. Dia relax saja mendengar. Katanya dia tak takut. Kini katanya, " Hati-hati bang. Secantik macam mana pun Ingat sama orang Penang ni ". Gelihati aku mendengar. Bukanlah niat hati ini nak goda atau tergoda. Tapi kalau dah bilik bersebelahan tu, nak la tengok juga. Ok la jumpa lagi insyaallah.

9 comments:

Anonymous said...

gatalnye~

maiyah said...

haa.. kan saya dah kata org lelaki mmg suka tengok pada apa2 aje yg cantik, tapi suka tengok tak bermakna nak ye tak. bertuah kakak tu.

ARIFF BUDIMAN said...

hehe.Perempuan cantik itu bukannyamnya makhluk tapi lain.Nasib tak baik dia tak ada lagi sebab ramai yang datang kursus

pulasan007 said...

dok cari hantu plak dah...hehe

scr said...

hehe..mqdad..ang jeles ka...haha...aku tak..muahaha

ARIFF BUDIMAN said...

Betoi kinah. Dia memang jelss la.

scr said...

haha....cian dia...mqdad come...defence urself....hikhikhik

pulasan007 said...

oi...oi...mana ada jeles.xdak rasa pa pon.haha

inamas said...

ni yang tak sabaq nk tggu crita misteri nusantara dr abgDman ni...saya tunggu....layan ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...