Teman-teman

Friday, February 10, 2012

Rehatkan Minda Anda. Hanya Di Malaysia

Waaaahhh Nie Mesti Mahal Harganya pak. Sehelai Mencapai RM10 nie…

Mengganggu laluan pejalan kaki… Adaka patut Motor letak kat situ!!!??? Tak ada baca punya orang

Yang ini aku no komen

Nak Hantar motor Rosak… kalau hantar kat kedai nie agak² apa dia akan buat kat motor kita nanti ???


Waaahhh Proton ada keluaran terbaru… bumbung boleh lipat simpan kat bonet belakang jangan Jelousss kelas gituuu…

Kalau tak faham jugak tak tau lerr nak Habaq mai camnooo…

Nie betul punya lapar susu nie… Emak dia boleh gelak sabor jerr lerrr


Kalau sesiapa yang tinggal di kawasan hutan. Sebelum memandu pastikan tiada sesiapa yang menumpang sama no

5 comments:

kakcik said...

Seluar dalam, pakai jenama apa pun bukan ada orang nampak. :)

Bagus juga kalau penceroboh didakwahkan, betul tak Ariff? :)

Ariff Budiman said...

Kakcik..Betul betul betul. Kena dakwah sikit

MaryaYusof said...

Hehehe...kelakar :)

Ariff Budiman said...

kakcik...Betul. Tak pernah orang buat lagi. Selalu kena dakwa. Ni di dakwah. Bagus2

Ariff Budiman said...

Marya Yusof..Saya lihat pun dah tertawa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...