Teman-teman

Monday, February 20, 2012

Rehlah Bersama Anak-Anak

Hari Ahad aku bertugas malam. Setelah pulang aku rehatkan badan dahulu sebab pada jam 11 pagi isteriku mengajak ke bandar mencari kain untuk dijadikan baju tema perkahwinan. Sebelum membeli kami menjamu selera dengan makan Tandoori di kapitan. Selesai membeli belah kami pulang sebab aku akan bersama-sama kedua-dua anakku pula. Isteriku tidak mengikut sama. Letih katanya.

Lain kali nak naik bot pula untuk pusing Pulau Pinang. Sewa RM100 untuk 10 orang di jeti Taman Negara

Setelah zohor kami bertiga bergerak dari satu tempat ke tempat yang lain. Bersama kami kamera DSLR pasti bersama. Kami pusing satu Pulau Pinang. kepala aku yang masih lagi mengantuk akibat tidak cukup tidur membuatkan aku terasa pening bila jalannya macam ular.

Minta doa bukan minta hujan no

Alhamdulillah walaupun aku amat mengantuk sekali namun hati dan perasaan aku amat puas kerana dapat bersama dengan kedua-dua anak-anakku. Insyaallah suatu hari kami akan bergabung dan menyewa bot untuk pusing Pulau Pinang pula.

Taman Negara Pulau Pinang

Botanical garden

Kuch Kuch Hota Hai

Boleh juga naik keretapi di Botanical garden

Penuh bergaye

3 comments:

insan marhaen said...

Ni mesti si Bulat yang pegang DLSR..

Bearcat said...

Hahaha Bulat?? bukan empat segi ka? kui kui.

Amboi Paknjang....macam zaman muda-muda dulu :-p

Unknown said...

saya rasa tmn botanical ni sy pernah sampai dulu... lama juga thn 1997 klau tak silap...ms tu form3 ada pertandingan diperingkat kebangsaan di USM... Ingat2 lupa... Cantik tmptnye...tp byk monyet kan En Arif?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...