Teman-teman

Sunday, April 12, 2009

Bengkel Pembinaan Blog



















Hari ini sepatutnya aku nak belajar tentang nak upgrade blog Warna Nostalgia. Akhirnya aku tiada pilihan terpaksa menjadi fasi dan mengajar bengkel pembinaan blog. Target permulaan ialah seramai 20 orang sahaja dan kehadiran sebanyak 19 orang.

Pertama para peserta telah difahamkan apa tujuan pembinaan blog oleh puan Azizah dari JIM Media Pulau Pinang. Banyak juga aku mendapat ilmu disamping menjadi tenaga pengajar dikalangan rakan-rakan. Kata peserta rupanya senang nak buat blog ya..

Peserta nampak enjoy juga sebab mula jam 9.20 pagi tidak terasa masa dah tamat jam 1 tengahari. Maklumlah pertama kali dapat buat blog sendiri. Kata mereka selalu dok membaca blog kawan-kawan dan kini telah mempunyai blog sendiri. Jam 1 tengahari pun masih seronok walaupun dah tamat. Akhir sekali penganjur menggunakan kuasa veto, komplek nak ditutup. Barulah beredar. Insyaallah ramai yang berminat nak sambung lagi bengkel ni. Penganjur bercadang nak adakan bengkel multimedia. Hari ini aku begitu gembira sekali. Entah kenapa. Sekurang-kurangnya aku dapat melupakan masalah aku buat seketika dengan berjumpa kawan-kawan.

10 comments:

scr said...

kah7874....last2 jd fasi...dahsyat2....

scr said...

mesti best..menarik ar...

Bearcat said...

Nanti jadi fasi kat kami pulak Pak Njang hehehe.

Ariff Budiman said...

Boleh. Bayar sorang RM10 atau bawa ronda p cameron highland

pulasan007 said...

uih.xtau pon ada bengkel.kami br smp penang.hua3

Zahpp said...

terima kasih banyak2 budiman. anda yang memberi semangat untuk bengkel ini diadakan dan anda adalah fasi yang efektif; buktinya semua peserta dah ada blog sendiri.

Unknown said...

perghh hebat gila pak jang,dari suka2 buat blog dah boleh buat bisnes

scr said...

oit ijat...kita pun bolei wat bengkel blog arr kalo camuth...hehe

pulasan007 said...

ampa wat watpa.sapa nk pi?kak G?keh3

scr said...

hehe...aah...sapa nk p??wakaka...kak g sorang pun bolei la...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...