Teman-teman

Saturday, April 27, 2013

Banner Oh Banner

Ramai di kalangan customner isteriku memberi cadangan agar meletakkan nama supaya mereka senang beritahu rakan-rakan jika ada yang bertanya. Kadang-kadang mereka tercari-cari kalau tidak berjumpa dengan aku,. Good idea. Terus aku buat banner dan inilah hasilnya. Aku masukkan kedalam FB. Ramai rakan-rakan setuju dengan cara ini. Jadi kalau ada pembaca yang datang ke Pasar Malam Bayan Lepas pada hari Sabtu carilah banner ini.


Aku gelihati bila seorang friend aku di FB berkata. " Nasib baik tak letak nama Kak Rosmah ". Betul betul. Hanya satu huruf saja andai di tukar akan membezakan isteriku. Apakah huruf itu....Selamat datang ke gerai Nasi Tomato Kak Rosnah. kami menanti anda....

2 comments:

Thirah said...

nak kasi promote..buat promote secara online..untuk tempahan..buat katering ke sekali..huish..tentu ramai mahu tempah..:)

Ariff Budiman said...

Thirah......Kalau buat online kena buat sungguh- sungguh. Sekali sekala tempahan tu ada ler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...