Teman-teman

Saturday, January 03, 2009

Salam Terakhir

Entah kenapa hati ini terlalu merindui pemergian isteriku. Aku baru saja pulang kerumah asalku. Agak lama juga aku tinggalkan rumahku dan tinggal bersama ibuku. Kini aku memberanikan diri untuk tinggal dirumah. Ya Allah aku tak tahan lagi dengan kerinduan ini lalu aku paparkan klip video saat-saat terakhir Siti Aishah bersamaku.

video

4 comments:

an said...

amat terkesan klip video pk njg dan arwah...kami semua amat menyayangi mk njg, Allah lebih mengasihinya..teruskan kehidupan, percayalah ada sinar menanti pada org-org yng sabar..insya allah..kami ada bersama pk njg, pk njg bukan keseorangan..kuatkan semangat untuk adik yah dan mawan..

kak ja said...

Salam Sdr Budiman,
Terlebih dahulu, takziah atas kehilangan sdr.. Allah lbh menyayanginya..

Tak dpt dibygkan perasaan saya pd ketika ini.. Bukan mudah utk menerima hakikat kehilangan seorg isteri, kekasih, sahabat dan teman yg selama ini begitu setia di sisi..

Semoga sdr dianugerahkan kekuatan utk menerima segalanya dgn penuh redha.. Yakin dgn perancanganNya dan redha dgn ketetapanNya.. Hidup perlu diteruskan..

La tahzan..

hafinah@ yahoo.com said...

Kehidupan memang begini. Seumpama ombak yang bergulung di Pantai Cahaya Bulan...errk...

hrusli61 said...

Islam itu dagang dan akan kembali dagang. Cuma kesempatan berdagang ini kita dipinjamkan mereka yang disayangi. Mereka atau kita akan dipanggil dulu.

Semoga kita akan berjumpa di sana dengan suasana yang lebih meriah lagi.

Doakan dan terus doakan semoga beliau sentiasa aman di sana.Redha dan terus meredhai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...