Teman-teman

Friday, February 06, 2009

Aku Buntu Aku Rindu

Entah mengapa bila melihat gambar anak saudara aku hantar kenangan aku dan isteri melalui blog Cerita Alam. Hati aku menjadi begitu resah. Kenangan yang tak dapat aku lupakan bila kami adik beradik pergi ke Kelantan dan Terengganu. Aku dan isteri ketika itu amat gembira sekali. Belum pernah aku merasai kegembiraan seperti ini.

Andaikata aku dapat memutarkan kembali masa... ahhh itu mustahil berlaku. Terima kasih G kerana merakamkan gambar ini. Kini aku merasa teramat rindu akan isteriku. Hanya gambar dan memori silam yang tak dapat dipadam. Ya Allah kau tabah dan kuatkan semangat kami semua untuk menghadapi dugaan ini.

Suzy. Pkjang rasa macam nak pergi jumpa orang yang melakukan perkara ini kepada Mkjang. Tak tertahan rasanya menanggung beban ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...