Teman-teman

Saturday, December 04, 2010

Terasa Malas Nak Menulis

Entah kenapa aku telah diserang perasaan malas nak menulis. Bukan tak ada cerita nak dicoretkan tetapi banyak sungguh ujian yang datang bersilih ganti terhadap keluarga aku membuat aku terasa hilang mood menulis. Dari satu ujian kesatu ujian yang datang. Semoga kaum keluarga aku yang menerima ujian ini akan terus memohon doa kepada Allah agar dapat menerimanya. Aku turut terkesan dengan ujian yang mendatang. Tunggulah hingga mood aku datang kembali barulah aku menulis semula. See you all soon.

2 comments:

hentian said...

muga cepat-cepat sembuh dari kena virus 4 angka tu.

nak jumpa Tuhan malam-malam, ya..

Anonymous said...

saya percaya tuan budiman bukan nya malas, ni di sebabkan kesibukan dan kepenatan yang di lalui se tiap hari kebelakangan ni dan bersiap2/berpindah untok ke rumah baru,maaf kerna buat olah2an yang bukan2, tahniah ...!!! kerna rumah baru dan moga2 ceri2 lah selalu, dari RH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...