Teman-teman

Tuesday, July 05, 2011

Alhamdulillah Syukur

Alhamdulillah aku menerima berita baik dari pihak Gmail mengatakan yang akaun aku besar kemungkinan dapat di pulihkan dengan syarat aku terpaksa melalui tapisan demi tapisan dengan sabar. Akhirnya di tapisan terakhir aku di arahkan menukar password. Aku menerima berita lagi dari pihak Gmail mengatakan orang yang hack email aku adalah dari South Afrika. Jauhnya dan macam mana dia melakukannya. Address teman-teman dan email aku telah di padamkan. Bila pulih Inbox aku kosong saja. Namun itu semua tidak mengapa. Janji email aku sudah recover bagi membolehkan aku access kembali blogku dan You Tube. Gembira tidak terkira hati ini. Akhirnya blog kesayangan aku dapat di pulihkan kembali. Ini bermakna aku mempunyai 2 blog Warna Nostalgia. Apa yang aku nak buat untuk blog baruku ini. Blog lama merupakan kesayanganku. Blog baru sudah mula tertarik kerana sehari suntuk aku asyik buat perkara yang sama.

2 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Risau pulak akak bila tahu ada hackers berluasa..Nasib Ariff dpt pulihkan kembali..alhamdulillah

insan marhaen said...

IM cadangkan rujuk kembali ke blog lama. Tulisan dalam blog baru pindahkan saja ke blog lama.

Copy dan patse sahaja.

Tak usah terlalu bersentimental dengan blog baru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...