Teman-teman

Sunday, March 04, 2012

Panorama Alam

Ahad 4 Mei. Aku di arahkan standby di Prai. Tempat yang penuh nostalgia yang pernah berlaku kepadaku. Aku begitu gembira sebab di dini juga kalu berada di atas bumbung pasti dapat melihat panorama alam semulajadi.
" Seronok la abang dapat ambil gambar ". Kata isteriku. Aku hanya tersenyum.
" Abang jangan bawa balik benda tu sudah. Kalau dia ikut jangan bagi ikut ". Pesan isteriku. Dengan lens baru yang aku beli inilah hasilnya. Pembaca jangan tertawa dengan gambar ini sebab aku baru saja belajar.

Penang dan Komtar ketika matahari terpacak

Penang dan Komtar sudah gelap. Hujan lebat di Pulau Pinang

Sang helang sedang berehat di atas pokok bakau

longgokkan bijh besi bersebelahan tempat aku standby

Pokok kayu bakau yang sudah reput

Pulau Pinang dari kejauhan sudah di timpa hujan lebat

Pokok kayu bakau

4 comments:

insan marhaen said...

layakkah di gelar 'photographer'?

Ariff Budiman said...

Jadilah tu IM. WN syok sendiri. Jadi tak ganggu orang lain

Anonymous said...

wahh semakin gian snap pic ni..cantik gak..

Ariff Budiman said...

Maya MustWany...Seronok2 saja tapi syok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...