Teman-teman

Wednesday, August 10, 2011

Ada Yang Lebih Di uji

Aku bertugas petang sekarang ini. Ada masa aku jelajah dari blog ke bloh. Seorang rakan menghantar kisah ini yang betul-betul membuatkan aku begitu terharu. kadang-kadang aku merasakan bahawa ujian terhadap aku ini amat berat. Rupanya ada lagi insan yang lebih berat dari aku. Kisah bagaimana seorang isteri mengalami cancer otak dan begitu cekal suaminya membantu isterinya.

Pembaca semua boleh ke Moon punyer blog. Ia telah mendapat liputan yang meluas di TV3. Apa yang pasti ialah kita harus mensyukuri nikmat Allah dan tabah menghadapi saat ujian Allah. Pasti ada hikmah di sebalik ujian ini. Warna Nostalgia mendoakan agar suami kepada Puan Norma iaitu Talib terus tabah menempuh ujian ini.

2 comments:

insan marhaen said...

Sebenarnya tiada siapa yang paling bahagia atau paling derita. Kita diberi ujian oleh Allah berkadaran dengan kemapuan kita..

Ariff Budiman said...

insan marhein...Benar seperti yang di tuliskan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...