Teman-teman

Saturday, January 17, 2009

Jom Makan ikan Bakar


Semalam aku mengambil peluang untuk bersama keluarga arwah isteri aku pergi makan ikan bakar di Restoran Sri Idaman di Telok Tempoyak. Restoran ini aku pilih sebab ia berhampiran dengan laut dan sudah tentu bayu laut pasti menyapa kami ketika makan. Tauke restoran ini juga merupakan kawan aku. Jadi siapa lagi kalau tak tolong kawan. Tujuan aku membawa keluarga sebelah arwah sebagai tanda ucapan terima kasih kami sekeluarga sebab ketika aku bekerja, isteri aku merekalah yang menjaganya. Bila aku pulang dari tugas barulah aku pula yang mengambil alih.


Antara menu yang kami pesan. Ikan bakar dan sotong celup tepung

1 comment:

CaBaiKeRinG said...

sedapnya ikan bakaq...

bila nak belanja kami plak?.

cabaikering

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...